من یک بار هک شد و آن را به من هزینه ترافیک، پول و مقدار زیادی از زمان. من تا به حال به طور کامل ازنو سایت من! متاسفانه، در آن زمان من با بسیاری جهات من می تواند سایت وردپرس خود را از چنین حملاتی حفاظت آشنا نبود.

به گفته فوربس، حدود 30،000 سایت در سراسر وب روزمره هک. همه از آنها سایت های وردپرس، ذهن شما، اما یک مشکل بزرگ در برخواهد داشت. کسب و کار مشروع در همه جا دلیلی از درآمد از دست رفته و زمان رنج می برند هنگامی که سایت خود را هک می شود و تزریق با لینک های مخرب و تروجان، نه به ذکر است از دست دادن در اعتبار.

همه این را می توان جلوگیری کرد، اما می توان آن را دشوار می دانم که در آن برای شروع و چه در واقع کار می کند وقتی که می آید به ramping تا اقدامات امنیتی خود را. وردپرس مستندات است بسیاری از راهنمایی های بزرگ، اما بسیاری از مراحل بیشتر به شما می تواند به بهبود امنیت کلی از سایت شما وجود دارد.

کلیشه "بیشتر merrier" امر به امنیت سایت شما. بیشتر به دفاع خود شما قرار داده است، به احتمال زیاد کمتر از آن خواهد شد که یک هکر می تواند سایت شما نفوذ. بنابراین در اینجا 10+ روش شما می توانید امنیت سایت وردپرس خود را برای نصب تک و Multisite بهبود می باشد.

1. بروز باشید

نسخه های جدیدتر از وردپرس رول به طور منظم و آنها حاوی رفع بسیاری از اشکالات، ویژگی های جدید و مهمتر از همه، به روز رسانی های امنیتی. تیم هسته نشانی از یک کار بزرگ وصله تا آسیب پذیری های امنیتی به سرعت و کارآمد.

همه این است که در نسخه های جدیدتر نورد، اما اگر شما زمان را به درخواست کسانی که به روز رسانی سایت خود را نمی خواهد آخرین رفع امنیتی شامل، ترک شما را به هکرها باز.

شما می توانید نسخه خود را از وردپرس با رفتن به داشبورد> به روز رسانی در نصب تک به روز رسانی.

"به روز رسانی" تحت مدیریت داشبورد زیر منو برجسته شده است.

شما همچنین می توانید پلاگین ها و تم های خود را از این صفحه به روز رسانی نیز هست.

برای Multisite نصب، به داشبورد شبکه خود را مدیریت را> به روز رسانی> موجود به روز رسانی بروید.

"روز رسانی های موجود" است تحت "به روز رسانی" زیر منو در داشبورد شبکه برجسته شده است.

شما همچنین می توانید به روز رسانی برای تم شبکه شما و پلاگین در اینجا پیدا کنید.

در حالی که روز رسانی های امنیتی به طور خودکار اعمال می شود، منتشر عمده و نیاز به صورت دستی با مراجعه به این صفحات به روز می شود. اگر شما می خواهم به ماندن با جدید به روز، ما به شما نگه دارید تا به روز در خبرنامه وردپرس هفتگی ما، شلاق.