آیا تا کنون فکر چه قدرت وب سایت های بانکی؟ مت مولنوگ می گوید هیچ دلیلی که چرا شما باید وردپرس استفاده کنید وجود دارد. پس از همه، همه شما نیاز است برای حفظ وردپرس تا به روز و استفاده از کلمات عبور قوی. آسان، درست است؟


کاندیدای انتشار برای پوسته وردپرس 4.2 است. بیش از 140 تغییر شده اند ساخته شده است از آنجا که بتا 4 هفته منتشر شد و نیم پیش.


ترجمه از وردپرس فارسی نیازهای تیم کمک ترجمه وردپرس 4.2 انتشار ویدئو. اگر شما فکر می کنم شما می توانید کمک، در تماس است.


آخرین مصاحبه در سری 8 سوال Pagely ویژگی های شاون Hesketh از WP101، یک منبع کمک به صدها هزار نفر از کاربران وردپرس پیدا پای خود بایستند.


و سری مشاور به دقت کوک WP موتور ویژگی های توسعه کری Dils، که متخصص در چارچوب پیدایش.


از آنجا که مصرف بیش از Maintainn، WebDevStudios تازه کردن در وب سایت نگهداری ضربه کرده است.


در صورتی که شما تا به حال شک وردپرس تا به روز آمار اثبات یک بار و برای همه است که وردپرس هیچ جا نمی رود هر زمان به زودی 'تسلط به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، اینجا W3Techs هستند.


تغییر دهنده ی بازی


(نظر)

بوده است هیجان به اندازه کافی در مورد WP-API وجود دارد؟ شاید نه، حداقل با توجه به فیوژن رسانه، که معتقدند از آن خواهد شد "بنیادی، بازی در حال تغییر فن آوری" برای شرکت رسانه ای.


"شاید این یک چیز فرهنگی است اما من فکر می کنم که ما صرف زمان زیادی را در تلاش برای پیدا کردن عناوین مناسب برای اعمال به خودمان به منظور نشان می دهد سطح ما از تجربه." توسعه دهنده تام McFarlin زیر تا ارسال محبوب خود یک توسعه وردپرس چیست ؟ و روشن است که او باور ندارد او کارشناس است.


خواستگاری من


(تم و پلاگین)

آسان دانلود دیجیتال تبدیل کرده است سه سال. از آنجا که آزاد "یک پلاگین تجارت الکترونیک کوچک به جهان،" توسعه دهنده Pippin ویلیامسون طول می کشد نگاهی به برخی از مشکلات و تعداد کمی از قله او در طول راه مواجه می شوند.


آیا می دانید حساب WooCommerce برای 85٪ از تمام فروش در WooThemes؟ و پلاگین به تازگی بیش از رقابت خود را با این پلاگین ضروری برای وردپرس پیشی هفت میلیون downloads.Give سایت ای بی شما لبه.


قلب یک ظرف غذا


(آموزش، نکته ها و ترفندها)

چگونه به منظور محدود API ضربان قلب در وردپرس (WP مبتدی).


چگونه برای اضافه کردن پشتیبانی تصویر برجسته در وب سایت وردپرس (Cloudways).


راهنمای نهایی به انواع پیوند برای لینک (شش نسخهها).


تپه زنده هستند


(انجمن، تصادفی ها)

بوده است بسیاری از نفرت بر روی آرم کمپین هیلاری کلینتون وجود دارد. پس چرا خود را با حروف Hillvetica ایجاد نمی کند! Craigslister آگهی خودرو استفاده مسخره ترین با هواپیماهای بدون سرنشین ساخته شده است. و این در واقع واقعا سرد.


همه بهترین ها را برای پنجشنبه عالی.